Pt. I

Har säkert sagt att jag aldrig ska skaffa en blogg, just för att jag aldrig gillat ordet blogg eller bloggare. Har hållt mig till "Anteckningar" på Facebook för jag kunde gömma mig bakom det namnet utan att faktiskt "blogga". Men som med mycket så ändrar jag mig ju. I det här fallet främst för att folk som fortfarande inte skaffat Facebook ska kunna läsa om var jag befinner mig och vad jag gör.
Kommer skriva om turnéäventyr, sportevenemang, personliga saker och diverse annat trams. Kommer förmodligen inte kunna låta bli att tycka till om saker jag förmodligen har för lite insikt i också, rata filmer jag inte sett osv.
Vi får väl se om någon kommer bry sig om att läsa eller inte, ska iaf försöka hålla den hyfsat uppdaterad.
Börjar med låten vars namn jag snodde till bloggen (eeeuw vad det känns dumt att använda det ordet). Folk kommer säkert gnälla att det borde varit från Henry Rollins men jaja... Shelter får ta den här.

Kommentarer
Postat av: morsan

Bra att du också har en blogg så att jag kan se lite om dej eftersom jag aldrig kommer att skaffa facebok

2010-09-19 @ 17:50:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0