Poznan, Polen

Ligger hemma hos en kompis i Poznan, Polen. Giget ikväll var rätt bra. Någon sorts svensk invasion med tre svenska band på samma spelning. Saving Joshua och InSekt gjorde oss äran att närvara också. Inga band jag har särskilt mycket till övers för men alltid kul att se bekanta ansikten. Nya SJ-låten låter riktigt intressant också. Räknar med att den kommer på nästa platta lagom tills jag ska fylla 30.

Det är ett litet dilemma att komma till ett land som Polen. På ett sätt gillar jag det och på ett sätt inte. Man känner sig inte riktigt trygg, man förstår inte personerna osv. Å andra sidan så är dom som faktiskt kan kommunicera väldigt trevliga och det är väldigt fina miljöer runt om i städerna (om man gillar lite nedgångna hus vill säga).

Nu ska jag och Möller skeda till sömns. Vaknar upp imorgon och då bär det av till Berlin där vi ska spendera två dagar. Det ser jag fram emot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0