Någonstans i Danmark...

Dag 1 avklarad på turnén nu. Århus, Danmark blev riktigt bra. Peppade kids och grabbarna gjorde en fin spelning. Kan bli mycket bättre men ett sjukt skönt gig att börja med.
Första gången jag åker med dessa gossar och det kan nog vara nyttigt för båda parter att umgås mer. Jag själv har fått ansvaret för matbönen (enda området som är viktigt för mig) och grabbarna har hunnit med att lära sig en och annan Eddie Meduza-låt.
Lediga imorgon. Beger oss ner mot Tyskland och Olbernhau där vi spelar på lördag. Glömde mitt pass hemma så är lite nojig att jag inte ska få resa in i Polen med mitt körkort. Håller tummarna för att det ska funka iaf. Nu blir det några timmars sömn.

Kommentarer
Postat av: morsan

slarver.Hoppas att du kommer dit du ska iallafall.

2010-10-22 @ 07:45:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0