Repa repa repa...

Ikväll bär det av till Västerås igen. Ska repa med Angers Curse. Ska gå igenom lite låttexter med Mangel ikväll och imorgon blir det långrep. Har snart skrivit klart alla låtar till skivan och nu är det dags att verkligen nöta så dom sitter tills vi ska in i studion i november. Är riktigt peppad på att spela in och få ut skivan så vi kan börja ta spelningar.
Jag tror att folk kommer gilla nya låtarna, det har ändrats en del sen jag och Marcus kom med i bandet men jag hoppas att det är till det bättre.


För övrigt sjukt skönt att Örebro Hockey tog sin fjärde raka seger i årets Hockeyallsvenska och fortfarande är obesegrade. Rapporterna säger att Zajkowski var grym igår och Löwdahl avgjorde med sina två mål. Det känns verkligen som att laget kan gå långt i år. Att snacka om elitseriespel känns orealistiskt men att laget ska spela kvalserien i år ser jag som en självklarhet. Något annat vore en besvikelse.


Örebro Hockey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0