Snart bär det av...

Tre veckor kvar sen bär det av ut i Europa med Intohimo. Ska bli skönt att komma ut på vägarna igen. Är riktigt peppad på att åka med det här gänget faktiskt. Sköna dudes och det kommer bli en hel del kul. Kommer såklart försöka blogga så mycket jag hinner med utifrån kontinenten men jag vet ju med mig att det fortfarande finns flera skumma spelställen nere i Europa där trådlöst inte är att ta för givet. Nedan följer turnéschemat, så ni vet var jag kommer befinna mig.


INTOHIMO

INTOHIMO - Show Them Your Teeth Tour 2010

21.10 Grindhouse Construction 3 - Aarhus, Denmark
23.10 JUZ - Olbernhau, Germany
24.10 Beat Club - Dessau, Germany
25.10 Pod Minoga - Poznan, Poland
26.10 Magnet Club - Berlin, Germany
27.10 DAY OFF Berlin
28.10 MUK - Giessen, Germany
29.10 Rockwithoutlimits - Gomaringen, Germany
30.10 Skatehalle - Siegen, Germany
31.10 Riders Park - Messancy, Belgium
01.11 Les Tanneries - Dijon, France
02.11 Luise Cultfactory - Nürnberg, Germany
03.11 13eins - Ansbach, Germany
05.11 Melkweg - Amsterdam, Netherlands
06.11 W2 - Den Bosch, Netherlands


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0