Just idag är jag stark...

...just idag mår jag bra.

Jag snor den Hammarby-visan för en kort stund och njuter av Örebros bortaseger mot Bofors. Det satt sjukt långt inne idag. Ledning 0-1 inför tredje perioden och Bofors smäller in två puckar på dryga minuten. Örebros efterföljade spel kvarten efter var bedrövligt. Ingenting gick vår väg alls. Men som alltid så reser sig laget. Orrsten som knappt träffat mål på hela kvällen sprätter in en puck efter riktigt bra förarbete av Mackan Andersson. Sen har vi lite tur när Edblom får tag i Frisks skott och kan hänga trean. Riktig pers i slutet men så sjuuuuuukt skönt att vi lyckas hålla! SEX raka i starten av Allsvenskan! Dock ska vi ta i aktning att vi faktiskt inte mött dom fyra förmodade topplagen (Malmö, Rögle, Leksand eller Växjö). Dom matcherna kommer bli en bra värdemätare. Tills dess så passar jag bara på att njuta av kvällens resultat.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0