Friendship, loyalty, commitment...

Har varit ute och åkt lite igen dom senaste dagarna. Norrköping och Linköping stod på schemat. Jag försöker verkligen att vårda dom vänskapsrelationer jag finner värda att vårda. Antar att jag inte lyckas i alla fall men jag hoppas att dom flesta där ute vet vad dom betyder. Träffade några av dom absolut bästa i helgen. RIKTIGA vänner. Såna jag vet var jag har. Såna jag vill umgås mer med. Såna jag önskade bodde i Örebro (ja, det är världens bästa stad).

Photobucket

Haha JA, det kretsar ofta kring mat när jag och mina vänner hänger!

Kommentarer
Postat av: snittet

<3



Men fuck Örebro. Get yo' ass ova here.

2010-10-12 @ 13:03:29
URL: http://www.myspace.com/stayxhungry

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0