Pt. II

Har redan hinnat ändra mig om hur bloggen ska se ut. Har en idé till en header som jag ska ta lite foton till på onsdag med min syster. Har inte använt Photoshop sen min dator dog i USA så man är lite ringrostig.

Kommer att komma med lite updates förhoppningsvis om vilka resor som blir mina första med den här bloggen. Två turnéer som jag hoppas annonseras snarast då det redan är lite knapert om tid.
Ser jävligt mycket fram emot att komma ut igen. Sommaren har varit alldeles för lugn, mest med spånandes på projekt 2011. Är jävligt peppad på dom också men det är på roaden jag trivs bäst.
För övrigt, Angers Curse är redo att spela in nu. Studion är bokad (tror jag) och vi repar kontinuerligt för första gången någonsin. Ska bli riktigt kul att få ut skiten. Ser mest fram emot att få komma ut och spela. Btw, om någon har tips på någon grym snubbe som gör omslag och tshirt-tryck så tipsa gärna. Allt är av intresse.
Bjuder på en riktig goding idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0