Och så var det dags att bege sig av igen...

Först väntar två dagars intensivt repande i Västerås. Har försökt spela igenom låtarna här hemma så gott det går i alla fall. 14 spår ska sättas på fem dagar. Tror absolut inte att det kommer bli några problem. Angers fucking Curse 2010! Ska bli lite gött att se lite Skånefolk också även om det är det landskap (land) jag gillar absolut minst. Det blir väl som vanligt ett jävla tjat om den där falafeln som är piss men i alla fall jävligt billig.

Nästa måndag börjar Raised Fists Skandinavienturné. Känns sjukt roligt att vi gör massa fler gigs i Sverige än tidigare. Luleå, Örebro och Linköping kommer nog att bli riktigt kul! Rykten gör gällande att det trixas lite i setlisten så vi får se vilka pärlor dom kommer bjuda på live. Ni som hoppas på spår från tidiga "You're Not Like Me" och "Stronger Than Ever" lär dock (liksom jag) bli besvikna.


Fan då, inget Black Ops på tre veckor. Hur ska det gå? Alla kommer ju ha prestigat fem-sex gånger innan jag är hemma. Jaja, man får se det som att det blir mycket roligare när man väl kommer tillbaka helt enkelt! Fast då har väl alla tröttnat om nu inte Treyarch fixar alla patchar och så.



Kommentarer
Postat av: Greken

Jag sätter en promise ring på min prestige tills du kommer hem.



Falafeln i skåne suger.

2010-11-15 @ 15:59:09
Postat av: ozzy88

Hinner nog inte längre än till andra prestige men man får la se. Surt att inte ha ditt sällskap i lobbyn men det får gå ändå.



Ha det så bra och lycka till med bandet!

2010-11-16 @ 13:00:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0