No more trying...

Har varit sjuk mer eller mindre sen jag kom hem till Örebro. Hostar och snorar... Riktigt tråkigt då man faktiskt vill hitta på lite med sina vänner innan man drar. Har iaf spenderat helgen med familjen. Firat världens bästa pappa också (en dag för tidigt) med tårta och whiskey/whisky. Har blivit lite tradition att köpa starkdricka till far varje gång jag är på turné. Tipsa gärna om bra sorter whiskey/whisky/cognac/brandy etc.

Drar till Västerås imorgon. Hårdrep i dagarna två och sen drar vi ner till Lund för att sätta 14 spår hos GG. Är laddad och nervös. Tycker studio är rätt tråkigt så det får gärna gå snabbt. Mest osäker på att sätta min skit också. Har ju varit tre veckor nu utan att hålla i en bas så det går väl som det går...

Drar till och länkar en riktigt bra låt. Var ett tag sen jag lyssnade på den men snubblade över Ace Enders soloprojekt tidigare och mindes då den här dängan...



Kommentarer
Postat av: morsan

Lycka till i studion, det fixar du. Tack för en underbar helg. Plötsligt så händer det...

2010-11-14 @ 15:45:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0